Tuesday, March 20, 2012

tgk je pe aku uplod dlm belog aku :)

salam selamat malam...kali ni aku nk tunjuk kt korg ..td aku selak diari lame aku..perghh...ayat dalam diari aku ..jiwang gile babeng..hakhak..ternyata aku memang MINAH JIWANG mcm yg org duk ckp ke aku la..hakhak..    kalo nk taw aku de wat novel taw..da byk tahun dh..tp smpai skrg x habes lagi..kalo x silap b4 mak aku meninggal dunia..start je mak aku x sihat..aku pon stop karang novel cintan aku.. sob..sob..sob.. tp aku x dpt nk tunjuk kt korg novel tuh..   kt bwh ni bukan la best pon tp nk tunjuk la ape yg aku duk karut marut  dedulu...mklom la dedulu aku xde lappy..xde tenet.. xde blog.. xkenal ym..noob gitu..aww.. so memalam jer.. diari la peneman setia aku hakhak... jom tgk>:/  koang klik pd gambar yg korang na tgk keyh. baru nmpk pe tulisan at dlm pic  :)

                    apakan daya aku dilahirkn untuk menjadi minah jiwang..bukan minah kilang hehe
                                                           ehem...jgn kutok tulisan aku ya...

                                                       
                                               mak ..org windu mak  :(

psst².. korg pon musti penah jiwang cm aku..jgn tipu la eh x penah..n korg musti penah nulis2 dalam diari kan..hakhak...

2 comments:

  1. hikhikhik...
    masih tulis diary..
    dan akan terus tulis diary...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa..rajinyerr..pink x tekejaq dh nk nulis diary lg hehehe....

      Delete

da baca tu komen jap...