Sunday, March 25, 2012

sejuk jari jemari

huhai...sejuk!! hehe napekah aku begitu gementr..menggigil:) hehee....sudah pastilah tgk bwh neh
                                               
                                                                     ↓
                                                                     ↓
 harus lh aku sejuk jejari mari ku ini..1stime kot aku call  dj radio.. on air gitu... act sebelom2 ni duk lyn era fm ke hot fm ke sinar fm ke ..x penh lak aku nk call bagai..just dgr n lyn je ape lagu.. siyes aku cakap bapakku fm terbaik dr segalenyer..tu pasal la hati aku melekat dekat wall bapakku fm.. tmbh2 abg isma halil hamzah on air..xkn  lepskn peluang lh..act aku call td sebb dh dicabar oleh pihak lelaki di wall bapak..  abg ISMA HALIL HAMZAH memang terbaik dari semua hehehe..jgn marah!! sebab aku rase tu yg betoi hehehe...kenape aku leh jatuh hati kt bapak fm nape x yang lelain..korang harus n wajib la try layan bapakku fm ni :) klik ni ok BAPAKKU.FM untuk dengar....kalo nk lelepak dgn kwn2 di wall nah klik ni lk n jgn lupe like skali .. WALL BAPAK ... N ..N.. xde sesape pon yg mintak aku promote..tp dgn rela hati aku hehe..sebab aku rase  kalo korg tgh mencarik2 siaran radio mane yg korg nk lyn ..aku rase bapakku fm  ni la yg terbaik pon :) aku baru je lg ..tp dh melekat terus :) smbil dgr lagu leh borak2 dgn otai2 yg dh lame kt wall tu :)
 ..........................................
ps: kalo korang ase meluat sebab bc pasal bapakfm je korg leh blah hehe....di fb aku dgn bapakkufm..kt blog pon aku dgn bapakkufm..ym pon bapakku fm...apekan daya ..aku telah jatuh cinta same BAPAKKU FM <3


okbai!










                                                              

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...