Sunday, April 1, 2012

sakit hati kot

huh!! sakit hati aku ..nk taw pasaipa?pasai bila aku sms...dia akan cakap..xde cdt nak balas..ok aku faham skrg ni kurang masyuk...byr itu byr ini...maklomlh keje sendiri..ok xper..tp aku sakit hati bile.. nk g kl boleh pulakkk... 13n 14hb ni :| pastuh nk g genting kalo x silap la!! mane x hot.. penah die pm bgtaw xnk makan sebb nk kumpol duit nk g kl (guraw) tp aku hot laa... kalo on fb ke ym ke..ade nk tego aku ??  haram la kan... sebok dgn mama2 (kwn) die..bff die... haishhh....skrg ni bile aku dh unfwen die ...baru duk kalut ..baru na pm bgtaw itu ini...sejujurnyer aku x suka kalo org x puas hati dgn aku...rase cemburu terase..tp pendamkn je..sebab aku ni jenis x faham bahase..susah nk fhm org..so ade pape yg x kene bgtaw siap2..ni bile aku dh xde mood..baru nk pm luah itu luah ini...dh terlambat  ok!!

skrg ni lantak lh die nk wat pape pon..aku x mrh kalo nk g kl tu...kalo xde maslh duit.. g lah...nk sonok2 dgn kwn2.. tp asal aku SMS .....mesti bgtaw cdt xde -_-  fuhhh...ati wa geram :">  okbai!

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...