Sunday, March 18, 2012

kwn secare kontrak mamat satu saat

aku baru terasa yg aku ni dia wat kwn secara kontrak :| dia mamt satu saat...pandai ckp aku minah satu saat tp dia pon sama :(( sumpah aku terkilan ..ermmm... hey kenapa senang dtg pd aku senang blah mcm tu !!!! mane aci..mane boleh mcm tu ..aku taw dia skrg ni x de rasa besalah x rasa apa pon...dgn apa yg dia putuskan ,,,tp aku ..ermmm........ hey kamu!! rindu kt sy tu ilang sekelip mata ka? syg tuh pon ilang sekelip mata ka? suma kontrk ka?? buleh buang mcm tu ja..hebat lh kamu neh...tabik springggg kt kamu sebb semudah ABC boleh buang perasaan tuh...wkwkwkwk..xpalh...sy redha ja apa jadi ni..sy pon silap tejebak dgn kamu...semamng nya sy patot sedaq dari awai..tp x semudah kamu ..sy nk lupa apa yg kita lalui walo hanya dalam ym n fon..tp cukop wat sy hepi  :)   sy harap kau temu kebahagiaan yg kamu cari....


pssttt...ingat saya walau sekelumit <3

Kau Mendekat…
Kau Menjauh….
Kau tinggalkan diriku…
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku……….

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...