Sunday, March 18, 2012

kerja lalala

01.04.2012 <-- tarikh ni aku akan mula bekerja ..hakhakk..tp kan aku lom kompemkn lagi dgn ex boss aku same de nk trime tawaran keje tu or tolak mentah2...aku tgh pening la skrg ni nk ke xnk..siap di offer gaji tinggi n kereta untuk aku berulang keje.al maklom  la umah aku jauh gk dr tmpt keje tuh -_- tp..bila ingt sejarah lame..kisah silam dedulu..aku jadi cm tkot lak ..tp.............. ape yg ditawarkan tu agak menarik jugak la...andai kate aku trime tawaran keje uh...gaji molek ...tp cuti aku hari jumaat huhu..sabtu ahad dokleh cuti -_-  ya Allah...berilah aku kekuatan..n petunjuk mane harus aku pilih...2 keje dtg skali gus...buntu nehhh...
tp kan..andai kate la aku time keje tuh...dpt gaji nnti aku nk banje bebi aku  aka liza muah.. tedy bear hakhakhak... aku lom bls lagi mase die bagi kopok pos jauhhhhh nun dari ganu taw :p ...skrg ni tgh kering gk la...duit yg aku dpt sikit tuh ..dh byr utang itu ini ..aku dh setel sume bende kt umah neh -_-  nk tunggu yg selebihnyer xtaw lg bila... k lh...time naip ni pon pala aku serabut pk keja..td dh call akak ipar bincang dgn die...die ckp nnti bincang dgn abg2 huhu -_- mcm ni la kalo jadi adek pompuan yg bongsu hehe..sume bende aku mesti refer kt  bro2 aku ..huhuhu... ya Allah..permudahkan lah segale urusan aku aminnn...



pstttt.... saye sayang die :) <3

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...