Tuesday, July 5, 2011

kasih sayang

haiiii...ketemu lagik...blog ku dh besawang..tp xpa..aku cuci sampai BERSIH..ok...haa...entri kali ni aku nk petik pasai kasih sayang..ok apa eti kasih syg pd angpa suma??ce cite ce cite...haa...n bgaimanakah yg dikatakan kasih syg tu ? ok bg aku kasih syg ni sama seperti kasih mak aku kpad ayah aku..atok aku kpd tokwan aku..bila ayah demam mak jadi ubat..bila mak penat ayah jadi mesin ogawa..atok lak..bila tokwan nk makn atok jd sudu senduk..ouchhhh <3 sgt erat sgt mendalam kash syg depa tu kan? ha mcm tula yg aku nmpk ksh syg yg sebenr...walaupn semanis madu apa yg dilalui..tp pahit hempedu ttp ada..tp kerana kasih syg tu la yg kekalkn depa smpai hari ni ...berkasih la kita bersama bersayang2 la kita smpai bila2...kn harmoni hidup...aku syg keluarga aku...mak ayah abg adik kakak..tokwan tok..saudra2 aku..hrp angpa diluar sana yg  bc blog aku ni ..turut sama semai kash syg angpa pd keluarga..percayalah air dicncng xkn putus..sentiasalh semerbakkn lagi kasih syg sesama kita..OK! sampai sini ja yg dpt aku naip untuk tatapan bj mata angpa..x guna type pnjg2 tp K0S0NG..xdak apa2 makna...buang masa...pembaziran waktu dan tenaga...---> untuk angp yg tersayang muahhh :* lots of muahhh :*

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...