Sunday, July 10, 2011

curik entri org hahaha

wakakakak=)) gelak besar dulu okep =)) sebnaqnye aku memang kekeringan idea untuk blog aku ni ..tp ketagih nk update gk..otak da beku kot...ekceli ms kau ngh naip ni aku tgh lepaking besame kwn tecinta jannah..yana bear...at room sel 14 weeeeeee..sgt jauh ok=)) sebab dorg yg senget2 lg cumel ni nk sing smbil melalak dimalam hari :))..tibe2 je kau ckp kt dorg..." weh aku nk update blog.tp tade idea..so ape kate aku curik  entri korg n post at blog aku? dorg gelak gulim2 dorg ckp ok=))..weeeeeeee...dpt green light la=)) so kau pon lelaju memulekn operasi mencilok akakak..nahhh..tgk at bawh ni hahaha :P


entri milik jannah
selamat tinggal dunia~ maafkan Jannah~

Assalamu'alaikum w.b.t..


hari ni kepenatan yang sangat sangat melampaui tahap maksimum dan kemampuan Jannah.. maka, dengan ini... Jannah mengisytiharkan pengunduran Jannah untuk hari ini.. mau tido awal.. :)

TAPIII.. sebelum tido.. Jannah nak memohon maaf kalau ada yang terguris hati dengan kekasaran bahasa Jannah, *kalau ada..

maaf maaf maaf maaf maaf.. mana tau, mungkin malam ni malam terakhir untuk bernafas ke kan.. kita tak tau kan? ;)

sekali lagi, Jannah mintak maaf.. :)

selamat malam! :D


ha ni lak entri c yana akakak

 sedih..

Penah x rase kene IGNORE ?
cmtu laa aq ase skg ni..kene iggy ngn org yg tersayang lak tu..
die ley lak wat x taw ngn aq ..
dulu always amik berat sal aq..
NOW ?
xde ape nk di kisahkan..
sebab tu aq ase cm kene ignore..
xpe la.. bawak diri je la..
da org xnk kisah nk wat cmne.. :)
_______________________________________________
hehe..ha tu je lah yg aku rajin amek pon...mls aku nk amek yg pnjg2..sume nk kene selak2 lg..so mane yg baru tu la aku curik=)) weeeeeeeeeeeee.papai 


No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...