Monday, June 20, 2011

hidup x selalunya indah..langit x selalu cerah

sama gk seperti putaran roda yg x selalunya duduk diatas..sama mcm eye on malaysia yg aku penah naik dulu besama family...haha..kejap je kt ats..lepas tu kebawah jugak..ermm...ape yg aku nk cite ni ...kisah org kg aku gk..sebb aku agak terkejut ...td jam 1230pm..aku kuar dr opis nk balik umah..smpai je kt simpang masuk rumah.aku nmpk sorg laki ni dukung baby pompuan..berjalan kaki...mcm penh tgk..toleh kali kedua...oh yaya..baru aku ingt...dia ni dulu org yg agak berada dlm kg aku .mewah!!! tp agk sombong...dia ni kawen dgn anak sedara tokwan aku..so pangkat ape eh :-? ahh..abaikn aku x tawu sgt la pasal pangkt2 ni hehe...agak kepelikan bila tgk dia bejalan kaki..dukung anak...da lain sgt aku tgk die skrg ni ...rmbut kusut masai...lepas tu mcm ketakutan je bila tgk org ..ermm..sampai je kt umah..aku buka tudung ltk beg...( masuk gk lm cite )..tuka baju..n terus g dapo jumpa atok yg tgh mam nasik...aku tnye tok... td nk blik jumpe p.teh *****..lama dia ilang dr kg ni kn tok? ni da baru balik ker?? atok ckp ha,a baru balik cni...rupa2nya wife dia skrg keja kedai mkn..o0o0...baru aku tawu..kesian sgt...bila aku dpt tawu ape punca dorg jadi mcm tu(dirahsiakn punca kejatuhan)...sgt kesian :) dulu kehidupan dorg sgt2 senang..tp semua tu bersifat sementara..sekelip mata.ape yg ada tu ilang lesap...erm..aku harap kehidupan dorg skrg ni walaupun x senang cm dulu..aku hrp dorg bahagia. :)..sekian...PS: harta kekayaan...kemewahan bukan lh kekal selamanya..semua hanya untuk sementara..kelak pasti ditarik balik huhu..kalo yg penah merasa kemewahan hidup didunia..besyukurlah ..:)


lots of luv.....snfmf.

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...