Sunday, June 19, 2011

cinta hati saya

eew...eew..eew...hai..jumpe lagi..hehe..erm..best x tajuk saye tu :p mesty la best kn ....haa....da ta tawu nk updte pasal ape lagi kt belog usang ni...jadi sy nk memperkenalkan lah jejaka yg berjaya tawan haty keras sy ni  ( bwekkk )MOHD FIRDAUS ROSLAN..abg taniah ok..anda berjaya menakluki aty sy wakakaka..jiwang siot :puke!..ermm..daus ni seorg yg grg rupenye..dh la kuat bebel..potpet:-@ mcm mak jemah je hehehe...td pg die kwjut bgn tido...arghh..mls tol nk bgn awl..nk taw ape die ckp kt saye?? die ckp kalo dh kawen nanti kalo cti bgn lewat die nk simbah dgn air..uwaaa..sgt tidak romentik ok !!..kejam kn hahaha..kot la nk kiss suruh bgn awl ke wakaka...hehe...( tlg jgn geli ok )..walaupn sy impikn seorg laki yg romentik...yg memanjakn diri sy..n walopn dia sndiri akui dia x romentik n bkn seorg pemujuk yg baik.tp!!!! sy sygkn dia!! :) kami sering gk begado..kdg pekara kecik aku yg besar²kan..ermm...tp kepelikn yg aku rase..kami byk kali putus..tp mesti x lame..n aku still xleh pisah dgn die..bgtiu gk dgn dia..aku hrp tiade sengketa lg antara kami...so aku nk umumkn pd yg membaca..bahawsanya aku sudah pun BERPUNYA!!..hak milik kekal MOHD FIRDAUS ROSLAN..hehehe...doakn kami ok :*..tp kalo ubungn kami x kekal lame...ape boley buad..cume berdoa biar ia berkekalan :) sy sygkn dia..sy akui dia ade salah n silpnye..tp manusia boleh berubahkn..mcm tu jugk dgn sy..so sy ptot bg peluang kedua pd dia kn...kasih syg kami tu kekuatan cinta kami:">..haaa...ok2...bajet hot kn sy ni..bosan gk tawu pasal sy jew...meh tgk ni kwn2 sy yg dh dimiliki gk seprti sy hehe..eba..lagi dak ni jannah...ha slh sorg ni dh betunang..hehe x sabar tgk die kawen..ekekek...ok lh..xde pe agy nk coret....entri ni khas untuk my tomey daus :* ni la die :">
tengok muka dia grg gk..( ingt sy takot ke)

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...