Wednesday, June 8, 2011

kalo syg lepaskn...biar die bebas

warghhhh.....update lagi...ermm..kalini entri aku agk sedih..dan juga sebuah pengorbanan cinta haha..duduknye aku kt opis  pd jam 11.37am ingn mengatekn bahawa..aku akn lepaskn segala yg aku syg .....aku nk lupakn kenangan aku besame MOHD FIRDAUS B ROSLAN <---lelaki ni btol2 wat aku ase bahagia..walopon sekejap..biarkn die bebas ...penantian aku sia2...aku akui aku ade salah n silap sprti mane dia ada gk slh n silap..mybe aku bukan yg terbaik untuk dia..ada lg yg terbaik untuk dia.ok aku terima..wat ms ni aku btol² tertekan..aku still syg die..x tahu cmne nk uat bg dpt melupekn die..dh mcm² cr aku uat...tp perasaan aku ttp cmtuh gk..adekah cinta aku ni cinta terhebat hehehe...ermm ye kot..sebb untuk kali kedua aku kapel..mohd firdaus ni tol2 wat aku ase hepi n cintakn die sepenuh hati aku...tp byk yg aku xleh trime dgn perangai die...( x pyh nk dipetik dlm ni ) biar aku je yg tahu kelemahn dn kekurangn kekasih aku ups...bekas kekasih :(..
abg...sy sygkn abg mcm abg penh sygkn sy dulu...sy tanamkn dalam hati sy..abg cinta terakhir sy..tp sume tu separuh jlan je...hari² sy tunggu abg..huhu..mcm tgu seorg suami pulang dr kelaut lak :|..tp xde hasil pon...skrg ni sy tgk abg btol2 hepi.....sy pelik nape sy xleh nk hepi mcm abg...sepatotnye kalo abg hepi dgn pepisahn ni.sy pon turut hepi gk..tp sy x hepi !!! oh damn :(( sgt menyakitkn ...abg doalh semoga sy dpt melupakn abg secpt mungkin..sebb sy x trthn dh...sakit yg teramat..kenape la boley jd mcm ni :-< sy x ingn pon kite jadi cmni...sy kene trime hakikat ni juga:( walopon perit:((...abgg
SAYA SYGKN ABG LAGI!!!!! TP....x mungkin kn kite kn besame kembali ..uwaaaaaa..sedihnye aku hahahaa :)) ermmm....kalo ade yg bc entri ni ...korg...aku mntk tlg sgt...bg la etua..pndpt..or nasiht..mcm mane nk melupakn org yg btol2 kite syg...hidup aku ni makin hary makin teruk :-< sekian **==

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...