Tuesday, January 10, 2012

temerimingatmat dumulumu-dumulumu

hahaa....adess..gamagapmap amakumu amanakma namaipmip..wakakaka..korg penah x ckp guna bahasa cmni ?? haha...tingat la mse kolah2 dulu..mas hingusan2 lagik hehe..calu borak nan kawan2 pakai bahase ni..act aku xtaw mana dtg bahasa mccm ni ...dorg ckp bahasa batak? ye ker? mcm x jer...aku bukn la hebad sgt ckp kai bahase tahpepe ni...ms borak dgn kwn2 pon calu ketinggalan ...tehegeh2 nk ckp pon =))

kwn2 aku sume ckp mcm air je gune bahase ni..tp aku slow giler -_- smpai skrg pon still xleh nk ckp lelaju hikhik...kalo korg nk taw.bukan time aku kecik2 je duk gune bahase tahpepe ni ....sampai skrg ni anak2 buah aku pandai dh ckp bhase tahpepe ni ..huyyooo..dasat meyh....turun temurun taw =))

mse memule belajar nk gune bahase tahpepe ni..aku calu jd mangsa kengkawan at skola...ye lh ..dh lampi...xfhm pe dor ckp..asek kene kutok jer lh...dorg ckp2..pastu dorg gelak2..wahh!! pns jerk ms tuh...sampai balik tnyer kt mak la...cmne nk ckp gune bhse thpepe ni..
alik2 aku gk kene mrh...org anto g skolh bukan suh lajo bhse thpepe ni ...huhu!

bil imbas balik zaman kanak2..memang sonok sgt..semuanya sweet belaka..tp tuhla ..masa x penh menunggu kita...pejam celik..pejam celik..dh beso dh...dh boleh jadi mak hehe...okbai!
pict yg xdak kena mengena..sangkut paut dgn crita diatas..

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...