Tuesday, January 10, 2012

pagi td...

pg td..dpt satu call dari ex boyfie aku DAUS...die memang rajin bgn pagi²..kdg2 aku malu kt die..sebb aku masih tido..tp die dh bgn pg g anta adek g skola..pastu bwk mak die g pasar huhu....ok..abaikn cite tu..aku nk cite tragedi pg td ms on call dgn die...

die tnyer kabar..bla..bla..tibe2 aku cite kt die piko dh mati...die tejut..then tanye cmne die leh mati..aku bru je nk ckp yg aku abaikn piko 3 hari...tibe2 jadi sedih sgt2..sebak gile doww...dgn rase x malu aku nanes esak2 kt die...smbil cite pasal piko..huhu.....lame gk la aku nanes....sebak sgt..pk ape yg jadi kt piko...mengabaikn die...tnpa mkn n minum selame 3 hari...dh la dikurung dalam rumah ...nk crk mkn pon xleh..huhu..ade gk bahu untuk lepaskn sedih pg td..ngeee -_-..

sekian wassalam..okbai!

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...