Friday, April 15, 2011

~korb4n c1nt4 ker??

sedis..sedis..tu jew yg aku ade untuk dua harini...mkann harian aku airmata :(( (pdhl mam nasik wosak sume diet aku tuk dua harini..ermmm..ape lg  yg aku mampu naip kt belog usang yg zuhud ni..aku nk luahkn isi hati aku...x sucikah cinta aku yg aku beri kt dia selame ni :( kotorkah syg aku ..smpai syg dia tu dibahagi2...aku xde perasaankah..smpai suka duka dikongsi dgn org lain...aku ni  ape bg dia....juz untuk jadi NEIGBOR  bg game2 die ke :| :(..aku x penh kongkong hidup die...smpai aku sndiri terkngkong ...tp ni yg aku dpt :(...bukan x syg..x cinta die...tp hati aku xleh nk time die semula....hari2 rindu..hari2 sayang...hari2 menanti call sms die ...untuk kali ni kecewa ni...peluang yg die mntk...aku msih lom bg lg..bukn sebb keegoan aku...tp aku mengundur diri..bg ruang yg lebih luas kt die....tu yg wat die happy..aku rase tu yg die lagi suke dari besama aku yg xde pepe ni :) ..tingt ms2 mule kenal die :) lame die tgu jwpn aku :) bile aku dh serah cinte aku ni ..aku hrp sgt aku x kecewa lg...huhu...org ckp lumrah becinta..kalo xde air mata x sah....xde gado bukn la perencah pecintaan tu..tp x semua org leh time ape yg jadi..setngh tu sng je dorg time kesalahn bf dorg...n berbaik2 semula..aku nk mcm tu gk..nk sgt2..tp hati aku ni keras....bersifat tanah..yg kental...cmne nk cair....bile ade nawaitu nk berbaik semula..aku ternmpk2 pe yg aku bc sebelom ni :) penat tol menaip mcm ni...DUA HARI AKU NANES OK!!!!! TANPA HENTI!!! akit gile :) pujuk demi pujuk yg aku dpt...tp aku mukanla nk mnghrp pujukn die hari2..aku mukan la mengade2..tp hati aku ni ....sakit n xleh nk time lagi wt mse ni ...cmne la aku nk buat....die dh yakinkn aku die tol2 syg aku....kalo aku time lagi sekali..kalo leps tu kecewa gk lg sekali....mcm mane?? :((...balik pd tajuk ats....korban cinta<-----yes..aku rela bekorban demi cinta ni...aku rela die g dari aku ...g la besama org yg awk suka tu ...jgn mainkn perasaan depa tu mcm yg sy kena skrg ni D :((..ermm. cukop r takat ni .....xde idea dh nk naip....bosan dh hidup cmni....ATOKKKKK...KAWEN KAN SYY :((...MYBE becinta after kawen lg best kto :-? mesti cuba hahaha.......**== ce ttk pic kt bwh ni....pastu bc kt bwh pic tu lak

tgk pic heart ni...mcm dh penah tebelah kan?? lepas tu cantum lik..n now..tebelah tuk kali kedua..mcm tu la hati aku ni uwaaaaaa.......kejamnyew manusia:|

4 comments:

  1. pink... sabor ok.. shera faham ape pink ase.. kuatkan smngat anda..chaiyok!

    ReplyDelete
  2. saba la syg...
    mungkin dia bukan yg terbaik tuk kamu..
    dan mungkin ada lagi yg terbaik lepas ni..
    jadi kan kesah ni pengalaman tuk mase hadapan keyh..
    chill... namo sdeyh²....
    teruskan life tu mcm biase.. mula² mmg sakit..
    tp sakit tu nnti akn wat awk kuat tuk hadapi semuenyew...
    ramai lagi yg syg awk kt luar tu..
    ramai lagi yg boleh hargai sayang awk tu..

    i love u ♥!!

    ReplyDelete
  3. sy sokong eba!!!!kuatkan semangat!!skrg ni...sumenye tepulang kat ko..mencintai bermakna kite sanggup amik risiko utk sakit demi kebahagiaan..yg penting,nawaitu n n usaha kite..kalo ade dua2 tu...ape2 pon yg jadi..ko kene redha.. :)
    pape aku still ade utk ko :) <3

    ReplyDelete
  4. kwn2..thnx sgt2 :( teharu gile korg amek berat sal aku..syg korg...eba..sera..jan..luv korg ketat...<3...doa terbaik untuk aku..kalo de jodoh ..inshaallah ade la dgn die..kalo xde..time sebagai tkdir kn :)

    ReplyDelete

da baca tu komen jap...