Sunday, February 20, 2011

~mandi manda~

huarghh..melepas keluhan....hehehe...nk cite la....semalm kn sunday....aku n family g mancing...tp xtaw name tempat tu....sebb ikot abg aku jew..meme jauh la dari umah..mybe 1jam pejalanan cmtu la..kene naik bukit turun bukit...hutan kiri kanan bawu la jumpe laut yg cntikk..p syg aku x sempat snap gmbr..sebb terlalu asik dgn keindahan lautan yg biru menghijau :P..kitorg mancing..tp xdapat seko ikan pon..mybe ikan2 sume berehat kt umah kot..ye la ahad kan...da fedap tgu ikan x mam pancing...kitorg crik siput tepi pantai..hehe x sngka ade siput kepah:-o best gile r crik...mule kami tgk2 org crik..korek2 pasir...sekali kami torai..wow..menkjubkn ade siput hehehe...da penat bejemur tepi pantai smpai kulit muke tebaka dek bahang matahri..abag ajk g mndi air terjun yg berdekatan..hureyyyy...xtaw a polak aku ade air terjun kt kawasan laut ni....kemas2 barg..aku yg rajin tlg bakar smpah sarap ...xmo mncemarkn pantai yg bersih tu...nnti nk dtg lgik kn...perjalanan ke air terjun tu x lame mane pon...5min mcm tu la...turun jew dari keta....dh dgr ngauman air terjun...aummmm =)=))....x tgu lame..kitowg tewos..lari2 anak...bom kebab0mmm..tejun mandi manda...sejukkk n segar :P..haha sekian tamat suda cerita aku yg png lgi lebar ini....klo u ol nk taw..aku dh lame x kuar santai cmni..x wt xtvt cmni besama famili..ermm....smlm adlh kenangan yg terindh... i <3 my famili muahh :-* tgk gmbr bawh ni..agak2 ade anaconda x ..eee tatotnyew.. :-ss tp cntikn :P

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...