Monday, February 21, 2011

baju kurung baru

weeeeee....haa....esok aku x saba2 nk g keje pakai baju kurung gitu...baju kurung bawu taw..atok kite siapkn ptg td :P da lame kite beli kain pasang tu..kite bekenan  warne kelabu campo hitam...tp harini bawu siap...td dlm pukul 8pm..atuk kite pngei.." nah baju..dh siap..ce try pakai..aku pon amek tewos try...waaa.....ok lak nan kulit aku hehee....suke2...aku pom iron baju kurung baru tu...esok nk kenekn dgn selendang hitam kot..sebb selendang tu jew yg ok..yg len lom basuh lagi...hikhik..thnx atuk sebb wtkn gk baju kurung untuk org...ekceli..aku reti buat bju  kurung taw.tp...kemalasan aku ni..yg wt aku tangguh2 huhu..sib bik atuk aku nk uatkn...haaaa..kt bwh ni lebey kurg la dgn baju aku shantek kan :)

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...