Monday, February 28, 2011

hp bawu +sawan

hoihh..haaaa..tejut x :))..waa..penat2...aku bawu balik ni...td lepas balik keje aku kua nan membe lame...bukn g bepeleseran...we ol kua ade tujuan kihkih..aku ni ha gedik nk gune hp bawu :P ..ekceli aku de tertarik nan satu hp ni..x la mahal mane pon..HP NOKIA C3 :D...sebb color die uh..pink gitu...so.belek punye belek...godek sane godek sini.au bekenan..so aku beli la..weeee..teruja gila la aku...hehe..lepas penat pusing2 tesco...ku n membe terbau ayam kepci =p~..die ajak g mam..ermm...xckp byk kitorg tewos g...da amek mknn..crik pot baik punyew..tepi dinding..seng nk POTPET2....Ngah syok2 mam..ade satu famili ni duduk meja sebelah kitorg..cina..anak die 3 org...kitorg pom mam mcm biase la...smbil tgn kiri aku ni godek2 hp bawu weeee...sekali kitorg dgr bising2 kt sebelah...OMG....anak die yg besar tu kene SAWAN..:| kitorg tejut r..sian nenok..air liur die meleleh2..bantutkn kejap selera kami nni..errkk..sian dak uh lom sempt lg nk jamah kepci..pastu kitorg nenok mak die amek sudu besi...masukn dlm mulut anak die..o0o0...KANCING GIGI..lame gk ayh die btol2kn anak die..keras cm kayu jew..lepas tu mcm semput...aku pndg muke kwn aku die pndg muke aku...senyum2..pastu membe ajak tapau n balik...tp sempat gk aku jeling tgk..anak die dh ok..tp sian sgt :( mude2 sakit sawan :(..ermm..tu jew la cite aku pd mlm ni..nk smbung godek2 hp jap haha..batak seketika :P
hehe...tu yg pink tu..yg putih tu dh lame beli pakai sebulan jew..nymph huhu




p0tp3t:
c1kp1nk

2 comments:

  1. wahhh org keje senang nye tukar hp... nak jgk tukar hukhuk

    ReplyDelete
  2. heheee..alorh mukan mhl pon adz :P x mampu nk pakai mhl2 hehehe..pink beli sebab selera tgk hp tu :D

    ReplyDelete

da baca tu komen jap...