Sunday, February 27, 2011

ahad yg letih

huarghhhh...nantok weyh...kah..kah..kah...ermm...meme den sgt2 la latih ni:-< nantok yg amat..tp sebelom bobok den nk semak belog den ni  jap dgn cite terbaru den...haha..cuti kali ni meme aku puas besame family....pag2 td kul 9 abg aku da kejut aku bgn...suh mandi n mam..katenyew nk ajk aku g satu tmptyg menarik..
aku: nk g mana ni abg cik..owg nk tidoq r
abg cik: jom r g cari siput kepah!!
aku: hahaa...penat wo0o...smlm da g rini lg nk g ka:|
abg cik: ahh..x kira jom gk g ...
hurmmm...aku dipaksa wakaka..so kami g berempat..aku akak adik n abg...complete kn!!! ade adik akak abg heheee :P...kitorg g kul 11 mcm tu...smpai2 jew tmpt tu tewos crik siput kepah..best gk...sebb air laut bawu naik..so x dalam n ley poyo2 berenang=)).mcm ape lg wakaka...byk gk kitorg dpt...dalam pukul 4 mcm tu..kitorg balik...yg paling x best sekali kulit aku hitammmmmmm tebaka:(( tgn separuh dh hitam cm pakai glove jew:(..muke ok lak sebb awl2 lg da sapu sunblock,,tp kn...hbes kuku tgn kaki calar balar..luke sane sini..sebb dlm air tu byk kulit siput..bile kitorg smpai jew umah..abg cik memulekn operasi memanggang sipt kepah..waaa..memg sedap!! manis!! lazat..nuym3 =p~ habes..meme pent sgt2....lepas mgrib kitorg mam..pastu akak ajk g jalan2 tesco lak.adoiyaii..kaki aku ni sgt la letih...kalo x g die mule la majuk..tarik muke 14...hahaa....kerana syg aku turutkn...kitorg g 3buah keta cm rombongan  kak kiah lak...aku kene drive...letih siott...sopim2....balik..smpai umah dlm kul 12...bw keta dgn mata berat cm siak...haa...selosai la cite aku pd mlm yg letih ini :)
kt bwh ni ..cnth gmbo siput kepah yg kitorg poyo2 crik smpai itam legam:((
keylah....aku nk bok da ni....cmt mlm ..esok keje huwaaaa....sy mau bgn lmbt lo0o



potpet besame:
puteri beradu~

3 comments:

da baca tu komen jap...