Monday, April 30, 2012

hati sy berhak merindu sapa² pon!


tgk pic atas....mesti anda.anda..anda..pernah rase mcm tu kan..ha mcm tu gk la dgn aku...sesungguhnye..aku x kenal sape lelaki itu..aku xtaw mane asal usul die.. (penh bgtaw tp lupe lak) aku rase die x pernah wat smthing yg special kt aku...romantik x  ape pon tidak..ye lh kitorg betegur sape gitu2 je pon.. tp kenape lah hati aku selalu rindu kt dia..gila ke ape.aku x kenal pon die.aku x prnah tgk pon gambar dia... mcm mana la hati aku kuat mengatekan aku suda suka kt dia....rindu kt dia..tp kan...sejak due tige menjak ni..dia lain dgn aku ..dia jauhkn diri dari aku Y ? aku ade wat silap ke..or dia dh xnk tego2 aku lagi..da xnk kwn aku lg :| mengapekah..aku ade wat sesuatu yg die benci ke..erkk..ataw die "ADE AKU KESAH" hehe..agaknyer mcm tu la kot...huhu..tp kan ..aku sgt terasa..sebab dia x borak2 lg dgn aku..selalunyer die pengkomen yg tegar kt status aku ..tp dh 4hari ni die x komen pape pon!! die like jer :( nape eh mcm tu..cukup la die komen pelik2 pon wat aku terhibur hehe :) 
lg satu kan!! aku jeles neyh sebab tgk die komen2 dgn org lain uwaaaaaaaaaaaaaaa...ape punye sengal ko ni pink :(( abaikan lh lelaki tu :| dia xtaw pape pon pasal perasaan ko ...kalo dia taw pon muntah darah terus kot... ermm...k lh :( tiba² mood ceria sy sebanyak 30% terus down tgl 1% **= =

2 comments:

  1. klw cm tu mule dri ari ni naikn semule keceriaan tu....crik je yg lain....biakn tahap tu kekal 80% jee....huhuhu.....sory xpndai komen....TQ...

    ReplyDelete
  2. hehe...x pasan han komen hehe..ermmmmm....

    ReplyDelete

da baca tu komen jap...