Friday, January 6, 2012

piko dh kurus

hemmm..:( sedih je bile nk naip kisah piko aka rabbit :( aku nyesal sgt2..aku abaikn die..piko..maafkn aku yer syg:( aku terlampau bz mengadap lappy..on 24jam..smpai aku lupe kt ko piko..tige hari aku x kasi die makan..td ptg aku baru teringat yg piko lom mkn dh 3hari..pas balik amek brg kt post opis aku g rumah piko..tekjut sgt2 :(( aku tgk piko lemah x tedaya...die dh kurus sgt ...kenape cepat yer ..baru 3 hari..mybe kekurangan air..ya ALLAH bedosanya aku kesian sgt2 tgk piko..ms aku g rumah die..die x begerak cm selalu bile nmpk aku lalu depan rumah die :( die duduk senyap jer..aku tuangkn air.pon die cm lmbt je nk g kt mangkuk air tu..aku tgk die minum..kesian sgt2! die lemah!! ..sedih sgt..ms tgk die minum aku nanes ..tgk mata die yg layu...tingt lg ms memula jumpa piko.die kecik lg ms tuh.takot2 je dgn aku :( aku bele dia belai die jg n bg mkn hari2..smpai die gemok...tp nape la skrg ni aku asik abaikn die je...esok kalo bgn pg2 nk tgk piko..hrp die x lemah lg..
PIKO MAAFKAN  SY :((.

4 comments:

  1. jaat :| sian piko:(( ko nih:-w b4 on9 g la bg die mkn :-w kalo die mati cmne :|:((

    ReplyDelete
  2. pink.....len kali jgn abaikan dye..Tapi kucing june tu yg sekor lagi tu kurus lak,padahal tak abaikan dye pon cane? (-_-)'

    ReplyDelete
  3. dh bg mkn td..sedih laaa..dia mcm merajuk..mcm sentap dgn pink jer june :(

    ReplyDelete
  4. xpew2.....6t kite bli piko angora lak...syg jge ok...

    ReplyDelete

da baca tu komen jap...