Thursday, December 15, 2011

macam² crita ada -_-

cerita 0 (boleh mcm ni hehe)- belom rasa ingin becinta
erm..nk ditelan mati omak..nk diluah mati bapak..cmtuh lah yg besarang dlm hati aku..ajak kapel?? erm..bukan xnk..syg tu dh ade..tp xleh nk kapel lg wat ms ni ..th la..mungkin fobia dgn yg lepas..n belom besedia lagi tuk yg baru..aku nk bila disayangi..terusan sampai akhir hayat aku..bila mati ditengah jalan..sgt menyakitkn..haruslah aku takot untuk becinta lain..tp x tipu x bohong x dusta..memang aku syg dia dan dia..ermm..ampa..maafkn aku yer..jgn kita putuskn kash syg ni ..tp ..berilh aku mse dn ruang untuk benafas..n berilh aku ms lagi untuk trima cinta ataw tidak erm..x terlalu cepat ke nk kapel?minta maaf sebb x dpt nk lyn sepenuh ms :( aku memang mcm ni ..xleh nk tumpu pd satu pekara....

cerita 1-g sepital
14.12.11..aku g sepital tgk kwn tokwan...masuk ICU...xcden..hurm..aku x masuk bilik icu tuh ..takot nk tgk..nnti penim kepala..ms memula tokwan ajak g aku cm x bape nk g sebab takot tgk org sakit ni..tambah2 kalo yg bedarah2 tu kan..tp sian lak kt tokwan kalo aku x bw sapa lagi nk bw..so aku drive la g sepital.. kebetulan adek tokwan nk follow gk..nk tumpang kami..huhu..dia duduk depan sebelah driver...n driver tu aku lah ukukuk -_-..amboi...mulot pakcek ni huhu..bwk slow xleh laju xleh..cerewet!! last2 masa balik aku bg kunci keta..suh dia drive...pantang larang semasa aku memandu kereta
1-jgn komplen cara aku bawak (kecuali kalo aku bwk laju kn) huhu
2-duk becerita pnjg lebaq pastuh tanya mcm2..aku boleh ilang kawalan hahaha :D
tpkn...ms pakcek tu drive..dia puji aku plak..ckp cekap aku bw keta n cermat hikhik -_-
      GAMBAR YG TAKDE KENA MENGENA DGN CERITA ATAS!!! :P


cerita 2 - katon dulu²
haa..ampa penah x bc majalah gila-gila? dulu pemess o0o mjlh ni haha..aku memg suka sgt bc mjhl2 mcm tu..suka bc katun moon kalo x silap lah tu hikhik..yg pompuan tu montel2..bf die keding2..kelakar kan hahaha..pastu katun katon ape ea?pastu katon joyah spot wakaka...mulot becok.pahtu 3 dara pingitan...hehe...nama dalam katon tu esah je aku ingt...kalo de sambungn skrg ni ..agak2 dh kawen ke lom depa tu kan ..bc mjlh2 mcm ni la yg wat hati kita sntiasa hepi ja kan :) ms arwah mak ada ..suka ckp aku ni gelak sorg2 haha mcm x betol -_-

tgk r ni...dari dulu baju kuning tu je hahahaa.....imbas kenangan dulu² ase hepi..sedih..n...n... :(


cerita 3 remy ishak my bf
jeng..jeng...ampa kenai dak remy ishak???? hehe...mesty kenai kan..ouchhh..lelaki macho dihati aku..hikhik.. dua tiga bulan lepas aku baru tehegeh2 tgk filem CUN lakonan remy ni lah..sgt2 BEST tgk die dalam cite tuh...tmbh2 depa cakap loqat utara ok! hehe...teror lah....heroin die lak maya karin...tp bukan nk cite pasal maya karin heroin ombak rindu yg tebaru ni ..tp nk cite sal remy ishak...aku dh jatuh cintan lah dgn remy ni..sejak tgk cite cun tu lh..b4 ni memang x pedulik pon kt dia..x minat langsung even aku duk lyn drama nur kasih kt tv3..memng  x penah rs nk suka lah.tp sejak tgk cite cun la aku dh mula suka kt dia..haha..sengal kan..ermm..kalo remy baca blog aku ni ..waaaa..mampus aku kena kutok..abg remy..jgn mrh taw..huhu.. no wonder lh aku tgk cite cun tu dh lebih 8 kali kot x_x..tettt...meh bc kt bwh biodata die
NAMA SEBENAR: Mohammad Zalimei Ishak
TARIKH LAHIR: 11 April 1982
ASAL: Masjid Tanah, Melaka
KELUARGA: Anak kedua daripada empat beradik
PENDIDIKAN: Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)
KERJAYA: Pelakon
DRAMA: Nur Kasih, Arjuna
FILEM: Anak Halal, Evolusi KL Drift 2, Cun, Nur Kasih The Movie
TEATER: Natrah

mase tgh crik pic untuk masuk dlm entri ni..ak nmpk pic die bepelok2 dgn artis pompuan...tiba2 bebulu telinga ni x-(

       PIC NI LA WAT MATA AKU TIBA2 BERASAP!!! X-(  
Pstt...agak2 korg remy ni dh ada gf lom ? aku x taw pepe pasal dia..hanya cinta wakakak..sttment mintak kaki nampk :|


cerita 4 ampa
nak taw dak...ada org nyanyikn aku lagu ombak rindu ouchhh..semata2 nk pujok aku la konon hikhik..sora ampa kami tu sedap o0o0ooo..tp dia ckp x sedap..rendah diri sgt la konon hikhik..dia pandai men gitar hikhik..time aku menaip ni pon..duk dgr ja dia spin sambil nyanyi hikhik....tp dia ni gila2 gk perangai..suka wat lawak...ok la kan xde la aku sedih jer huhu...k cerita 4 ni xde pic dia taw hikhik...ampa kami ni suka kongsi megi asam laksa dgn kami heheehe...weh ampa kalo baca jgn marah taw :p...



pssstt..sampai cini je crita aku tuk kali ini..tgu la thun dpan ka aku update lagi... -_-
SALAM MAAF PERMISI YA peace no war :)>-

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...