Sunday, December 11, 2011

dpt anak baru..

salam..ade ke nk jwb salam ni? ade ke yg bace? hehe..tape lh..ws wbt..aku boleh jwb sendiri...ha nk cite pasal anak baru? jeng..jeng...ptg semalam akak aku ade balik wif nina..my niece yg bulat hehe..memang sgt lah hepi sebb akk aku balik..aku kalo akk balik memang bz n terusan bz.x lekat dekat rumah..ade je nk ajk die jejalan kan...hikhik..sesampai je die kt umah..salam2 tolong kuarkn beg2 die dr keta n masukn dlm bilik aku...pastu g dapo watkn air n kasi makan bubur asyura cket....x lame lepas tu akk ajk aku kua jap..atok dh bebel..bru je sampai dh nk kua lak..esok2 xleh kuar ke..akk ckp..jap jer ...kitorg kua..cm biase..kalo akk aku balik..aku akan jadi dirver dia sepenuh masa hahah..jgn katakan  XMAW!!...nk tgk dia sentap..moncong bibir tu cm itik tokwan aku try lh hehe...sampai satu kedai tuh ..laju je suh aku benti keta  n aku pon pakim baik punyer..hagak dh..die nk masuk kedai uh akakaka......aku senyum sipu2..smpai iakk aku ckp..ang ni pasaipa duk sengeh2..aku  sengih lagi n terus follow die dr blakang..xkn dr depan haha...aku tgk dia g kt tmpt anak patung..wow! cm best jerk...pilih punyer pilih...die amek anak patung strawbery..omg! sgt comel...die jeling kt aku..ang g amek kotak ker beg ker yg muat buh anak ni  ( anak patung setoberi ) hehe..aku amek la yg mane ad..amek ppr bag..trus g kt konter n  die byr.huhu..dh tu kitrg pon begerak nk g masuk keta...ujan lak time tuh..lari2 anak gk g kt tmpt pakim keta..masuk je keta..akk aku kasi aku brg die beli td...hepi bsday ! walopon dh lepas..huhu..teharu aku..tp x tanjat pon..sebb dh taw die beli tuh mesty lh untuk aku hahaha..sebb sah2 aku nmpk die tulis kt kad tuh..selmt hari jd untuk adik =))...thnx akak ekekek..sengih pnjg jer aku...dpt anak baru wehh...aku suke sgt tgk anak patung setoberi ni..comel bulat n huh!! comel lah heheh...kaler ijau gitu.. meh tgk kt bwh ni ...walo x besar.mane .tp aku syg setobri ni sgt2..


ni la anak aku yg comel..akn aku jge die didik die hahaaaaaaaa....biar 1 dunia cakap aku gila...tp...kesah ke aku? x sabar nk tgu anak aku ni masak jd kaler merah..tp boleh kah? kahkahkah...tgu jer ok :) bye peeps :*

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...