Wednesday, November 16, 2011

x sedar apa yg aku bebelkan **==

pada suatu hari...duduk aku termenung dihadapan lappy tercinta..smbil memerhati kwn2 gumbira borak sesama dorg..jari jemari ni kegatalan hantar msg pd si dia..msg berbunyik begini " boleh sy becinta lg" <--..n tanpa pk2 lg aku send ke no seseorang yg pernah hinggap dhati suci dn murni ini..x lame lepas tu ..lamunan trhenti..cm lagu aris ariwatan...dikejutkn dgn satu panggilan dr dia...tp still x jwb..dh tawu apa akan jadi...hp bedering lagi..n aku pon jwb lh panggilan tersebut...pnjg lebar juga lh aku disoal siasat..mengenai isi kandungan sms aku td..becnita dgn sape?? awk kenal laki man?? bla..bla..bka...pnjg lebar:)) beperang seketika..aku byk diamkn dri..mukan ape..lidah ku kelu seribu bahase...n...tibe di penghujung cerita..die..bgtaw ade smthing nk bgtaw aku..ermm.tekdeu gk aku kerisawan..aku diam n tgu ape yg die nk ckp..die ckp..die dh wat solat istikarah..n die kate xde petunjuk yg baik pd aku :) ..gugur air mata aku bila dia bgtaw cmtuh..kira cinta selama ni hanya sia2..kasih syg tu ...x boleh dikira lg lah..kalo sebelom ni aku memberontak..pulihkn keadaan..tp bila dia ckp dh wat solat tu..ermm..aku kene redha...tp hati sape x sdih..becinta bekasih syg tp lain yg jadinyer...die ckp die syg aku xleh na lupekan aku..die nak jauhkn diri dr aku ...tp xleh..tp dlm hati aku ...xde guna lg syg cinta rindu ..kalo dia sndrik tahu aku bukan terbaik untuk dia...n untuk pengethuan yg bc ( kalo ade la ) smpai arini saat ni aku masih dlm keadaan sedih teringatkan pasal semalam...secara jujurnya aku cintakn dia lagi sygkn dia lagi..tp biarlah dr jauh ...hanya didalam hati aku ...mana bisa aku teruskan ( cewah ayat cm siak)..lagipon dia dh dpt peganti aku ..sepantas kilat..mybe rezeki dia..aku berdoa agar gadis tu boleh menjadi yg terbaik untuk dia..dpt bahagiakan dia seperti mana yg dia inginkn..dn seperti mana dia penah bgtaw dia bahagia besama aku ..n kalo gadis tu seorang yg penyabar...tu satu bonus untuk dia..sebb aku hrp  sgt ade gadis sesabar aku huhu...biaselah org mrh mcm2 akn keluar dr mulot...tahan dgn x tahan jer telinge nk dgr...ermm..awk...sy mohon ampun dn maaf ats kekurangan sy slame ni ..sy juga mendoakan awk bahagia dgn kehidupan awk yg baru...siapa sangka kita becinta rindu 2an..tp sy bukan yg terbaik ..untuk awk..siapa sangka yg sy x lyk untuk awk..huhu...sy ingkn awk yg terakhir  sy yg terakhir untuk awk..tp ternyata salah....ok lh..tkde ape lg nk diuluahkan..salam syg penuh rindu sy untuk awak.....bye

2 comments:

  1. it's okay...mybe ada hikmahnyer...Mungkin lpas ni awak ditemukan dgn yg lbih baik dr dia...;)

    ReplyDelete
  2. hehe..trime kasih awak..aminnnnn.... skrg sy dh ok :)

    ReplyDelete

da baca tu komen jap...