Wednesday, October 26, 2011

telo n malas..

haiiii...kali kedua ni untuk hari ni ..suma gara2 fb wakakak..erm ok nk cite pasal telo dn aku dan telo dn aku lgi.aku senarnye sorg kt umah ni..atok n tokwan g tgk sdara yg dh pass away pg td..smpai skrg lom blik lg..mybe jejalan gk tuh..besame anak mereke hehe...ermm..pg  td b4 atok kua..die pesan masak nasi..pastu mask la ape2 ..aku ckp ok BOSS!!.hurmm....dorg kuar je umah...konci pintu..masuk bilik..teros ngadap lappy..tgk jam awl lg..baru kol 930am..so leh la lepak2 lu kn smbil pm2 kwn2 tesyg ekekek..pd ms yg same abg aku dh pesan nnti jam 11 amek ank die at sekola..huhu...da due keje ni ..aku pon ok la kan..tp agk lewat gk aku amek dak tuh.. TERLUPA je.huhu.blik je dr sek..aku buka peti sejuk tgk dr tingkat lapan smpai tingkat 5.xde bende pon haha :)) (tipu la tu peti sejuk lapan tingkat)..tgk freeze ikang pon tade..tokwan aku lupe beli hagaknye..yg ade telo 8bj..ekekek..tutup peti sejuk g msuk bilik ..jeng..jeng...minta bantuan pakcik gugel (google) crik resepi telo masak sambal =p~..wahh..ringkas je rupenye resepi die
1-cili kering
2-telo
3-bwg putih 4ulas
4-gula/garam secukup rs
5-air asam jawa
.mudah kn? hehe...
aku sediakn la sume bhn2 td..pns kn kuali :D pastuh...tibe2 kemalasan dtg =)) wakakak...=))
aku goreng telo sebijik.da siap...taruk dlm pinggan..cedok nasi tuang kicap n makn...OMG!! sedap gila wakakaak...sbelom mkn aku simpn blik bhn2 td tuh....
mule je rajin nk msk..tp aku sorg cm x best jer.xper lain kali aku msk la sambal telo tu hehe...
SEKIAN KISAH KU DAN TELUR KU YG SEBIJI :)
                                                                   pic dr gugel jer :p

1 comment:

  1. xde masakan len ke :-? ciken cop ke..begedil ke:-?...anak buah aku pndai msk lauk ni tanpe bantuan gugel:-< :))=))lariikk

    ReplyDelete

da baca tu komen jap...