Tuesday, January 18, 2011

puas hati or padan muka?

kihkihkih.....aku dh selamat remove fb dia...hurmmm...sebelum aku ambil tindakan ni...bape kali air mata aku mengalir..aku sedih...leps aku remove die..aku xkn dpt tgk die lg..sebenrnyew dgn tgk wall die..itu la kebahagiaan aku yg sebenarnyew..tp..skrg aku sndiri yg musnhkn kebahagiaan aku tu..bkn die..patot la die nk xnk je lyn aku....aku x mntk die lyn aku mcm seorg kekaih..cukop la die kwn nan aku..tp...die x ingin pon mcm tu ;)..aku menyesal luahkn ape yg aku rase...kalo la aku x luah..aku mesti rpt dgn die mcm mule2 kenl dulu..xpe la awk...dari jauh sy doakn awk bahagia..sihat..semoga ape yg awk cri didunia ni awk akn temui..n yg pasti ape yg awk cri tu adelh kebenaran..sy syg awk...


lots of luv 
miz p1nk~

No comments:

Post a Comment

da baca tu komen jap...